2013. július 25., csütörtök

2.fejezet:Hello London!



Az első fejezet utolsó mondata:"Majd mikor megérkeztünk rá pár perccel meg is érkezett a repülőgép és mi pedig felszálltunk."

A repülés alatt mindannyian elaludtuk a fél utat a másik felében pedig elfoglaltuk magunkat.Én zenét hallgattam és közben olvastam az egyik magazinomat(Imádom a magazinokat!),Jimmy is zenét hallgatott de ő közben a telefonjával babrált,anya könyvet olvasott meg apával beszélgetett,apa meg anyával beszélgetett meg olvasott egy újságot.Én még rajzoltam is mert nagyon szeretek rajzolni és jó is vagyok benne úgy mint a bátyám.Egy madarat rajzoltam.Mikor megérkeztünk akkor egy taxit hívtunk.Apa bediktálta a címet a sofőrnek és már indutunk is.Kíváncsi vagyok hogy hogy néz ki az új házunk kívül-belül.A legjobb az hogy ha jól tudom az 1D Londonban.Tehát szerintem így itt több a koncertjük is.A bátyámmal biztos elmegyünk majd egy jó párra.És majd autogrammot is kaphatok tőlük húú az szuper lenne.Na de eközben megérkeztünk.Kiszáltam a kocsiból és megláttam az új házunkat.Nagyon szép és jó nagy.Ráadásul van hozzá egy medence is mint a régi házunknál is.Én,a bátyám és anya ott álltunk a ház előtt csodálkozva és szóhoz sem jutva.Kívül csodálatos,hát akkor még belül milyen lehet?Elmélkedésemet egy hang zavarta meg.
-Gyertek mennyünk be!-mondta apu.
Bementünk a házba az előszobába.Hatalmas ez a ház.Én körbenéztem a házat úgy mint mindannyiunk.Mindenki más irányba indult.Megnéztem a nappalit,a konyhát,az étkezőt és a fürdőszobát.Majd mindannyian vissza mentünk az előszobába.
-Ez a ház lenyűgöző.-mondtam.
-Igen.És hatalmas.-mondta Jimmy.
-Most tényleg kitettél magadért drágám.Igaza van a gyerekeknek ez a ház gyönyörű.-mondta anya.
-Jól van.Örülök hogy tetszik de most megmutatom a szobátokat gyerekek.-mondta apa.
Majd elindult fel és mi meg utána mentünk.Elsőnek Jimmynek mutatta meg a szobáját,utána pedig az enyémet.Nagyon szép a szobám is,az én stílusom.Mivel már a repülőn kialudtam magam így nem voltam fáradt.Elpakoltam a holmiaimat és lementem.Segítettem pakolászni ki a holmikat.Mikor mindenki végzett a pakolással utána anya és apa elmentek bevásárolni.Én és Jimmy a bátyóm megnéztük a ház körül az udvart.Voltak gyümölcsfák,virágok.És egy banánfa?Hogy kerül ide egy banánfa?Na mindegy én úgy is szeretem a banánt és így legalább az is van a háznál nagy örömömre.Majd ez után mind a ketten felmentünk a szobánkba.Én elővettem a laptopom felmentem a facebookomra és megváltoztattam a tartózkodási helyemet mert eddig Budapestre volt beállítva de most már Londonra van állítva.Megnézegettem a friss bejegyzéseket és írogattam Diánával.Mikor befejeztem a beszélgetést arra néhány perccel megjelölt valaki majd rám is írta.Megnéztem az üzenetet.A neve az volt hogy Harry Edward Styles.Szuper egy újjabb directioner és Harry a kedvence mint nekem.Szoktak engem bejelölni directionerek és mindig kedvesek.
*chat*
-Szia!-írta nekem az ismeretlen.
-Heló!Te is egy directioner vagy ugye?-írtam-Oh ez egy buta kérdés volt.Hát persze hogy directioner vagy hisz a neved az egyik 1D tagjának a neve.-folytattam az írást.
-Nem.Nem vagyok directioner.-írta.Hát én ezt nem értem akkor meg miért az a neve facebookon?
-Hát akkor meg mikért az egyik 1D tagnak a neve a te facebook neved?-kérdeztem tőle értetlenül.
-Hát mert én vagyok tényleg Harry Styles.-írta.
-Na persze egy csomóan írják ezt magukról.-írtam vissza.
-Na jó akkor......-írta.Egy kis idő múlva újra írt-Fogadd el a felhívást a videóbeszélgetésre és majd meglátod.-írta én pedig elfogadtam majd pár perc múlva az ő és az én arcom volt a képernyőn.Tényleg ő volt az az igazi Harry Styles.
*videó beszélgetés*
-Úr isten.-mondtam meglepődve és ledermedve.
-Na mit mondtam.-mondta.
-Semmit az előbbi mondatodon kívül mert a többit írtad.-mondtam a végét elnevetve.Majd ezen ő is felnevetett.
-Képzeld pont úgy nézel ki amilyennek elképzeltelek a képeid és a bemutatkozód alapján.
-Kösz.-mosolyodtam el.-És amúgy ti hol laktok?Ha szabad kérdeznem.Mert gondolom a bandával együtt laktok.-mondtam.
-Hát persze hogy megkérdezheted és amúgy a Road utcában.-mondta.
-Oh tényleg?Én is.-mondtam és mutattam magamra a "Én" szónál.
-Tényleg?És te melyik házban?-kérdezte.És ő is meg volt lepődve.
-A 21-esben.-mondtam.
-Oh hát akkor velünk szemben laksz mert mi meg a 22-esben.-mondta én pedig ledöbbentem de örültem is.
-Oh hát ez szuper.-majd felálltam a székemből mire ő is és egyszerre futottunk ki a házunkból és ki az utcára.Onnan lesétáltunk a járdára.
-Szia!-mondtam.
-Heló!-mondta.Én is és ő is mosolyogtunk egymásra.
-Figyi holnap valamikor átjöhetnél.mondta.
-Hát persze ha nem mondtad volna akkor is át mentem volna.
-Akkor holnap szia!-mondta.
-Szia!-mondtam.
Majd bementem vissza a házba és felmentem a szobámba még egy ideig gépeztem majd fáradt lettem és későre járt.Elmentem a fürdőszobába elvégeztem teendőimet és felvettem a pizsamámat.Szeretem a lovakat ezért lovas a pizsama pólóm.Majd lefeküdtem az ágyba ás már aludtam is.
....................................
*reggel*
Reggel kómásan keltem fel.Oda mentem a szekrényemhez és megnéztem hogy mit vegyek fel.Majd mikor megtaláltam a megfelelő ruha összeállítást akkor bementem a fürdőbe és elvégeztem a minden napos tennivalóimat és felöltöztem.Majd lementem a konyhába reggelizni.Már mindannyian lent voltak.
-Jó reggelt!-mondtam lefelé jövet.
-Jó reggelt!-mondták.Mjad én leültem az asztalhoz és anya pedig elébem tette a csokápikot reggelinek.Majd megreggeliztünk.A reggeli után Jimmy fel akart menni a szobájába de a lépcsőn mikor már majdnem felértünk megállítottam. 
-Várj szeretnék mondani valamit gyere az én szobámba van egy hírem.-mondtam a bátyusomnak.
-Jól van hugi menjünk.-mondta.Majd felmentünk a még maradék lépcsőfokokon és bevezettem őt a
 szobámba.
-Na miről van szó?-kérdezte.
-Képzeld velünk szemben lakik az One Direction.-mondtam a nagy hírt.
-Na persze.Jó is lenne.-mondta hitetlenkedve.
-De tényleg.És ha nem hiszel nekem akkor be is bizonyítom.-mondtam.
-Jó jó hugi.Hiszek neked.De ezt honnan tudod?-mondta.
-Hát beszéltem és írogattam Harryvel akiről nem hittem el hogy tényleg ő az mikor írogattunk de a videóbeszélgetésnél rádöbbentem hogy de ő az még is.És ő mondta hogy hol laknak és én is mondtam hogy hol lakunk és ekkor döbbentünk rá hogy egymás előtt lakunk.Majd kiszaladtam az utcára és ő meg a szemközti házból jött ki.Így megbizonyosodtam róla hogy tényleg ott laknak.És megbeszéltük hogy ma elmegyek hozzájuk.-soroltam neki az eseményeket megállás nélkül.
-Hűha!Ez szuper!-mondta örvendezve.
-Hát igen.-mondtam majd elgondolkoztam.-Meg kéne őket viccelni de viszont ajándékot is kéne nekik vinni.Hogy csináljam ezt?Hmm.........-gondolkodtam magamban.Majd eszembe jutott egy remek ötlet.
-Megvaaan!-mondtam kissé hangosan.
-Mi van meg?-kérdezte.
-Van egy ötletem hogy hogy kéne nekik vinni ajándékot de viszont meg is viccelni őket.-mondtam.
-Na mondjad.-mondta.
-Én beöltözök egy férfinak és azzal állítok elő nekik hogy a "lányom" nagy rajongójuk nekik és ezt ő küldi nekik,de csak akkor nézhetik meg ha én elmentem.Ami nem igaz mert majd egy idő múlva leveszem az álruhámat és majd meglássák hogy lány vagyok és hogy átvertem őket.-mondtam.majd folytattam egy kis gondolkodás után.-Mikor én átmegyek azután egy fél óra múlva gyere te is át.Ja és kéne egy hangfelvétel ami majd a te beszédedet foglya lejátszani hogy fiús hangom legyen.
-Jó!És hogy varázsolsz magadból fiút?-kérdezte.
-Majd meglátod.Na de jössz bevásárolni és elkészíteni a fiúknak az ajándékaikat?-mondtam neki.
-Igen megyek.-mondta.
-Okés akkor először is a hangfelvétel.-mondtam majd megcsináltuk a hangfelvételt.
-Jó akkor most elmegyünk venni valamit Liam-nak,Zayn-nek és Louis-nak.És már tudom is mit.-mondtam neki.
-Jó.De a többiek ajándékával mi lesz?-kérdezte.
-Louisnak galambot fogok és beleteszem egy kalitkába,Harrynak elviszem az egyik nem rég született kismacskánkat és egy kis banánt,Niallnak meg sütök valamit.-mondtam.
-Oké.Akkor mennyünk.-mondta és elindultunk ki az ajtón.A bátyusomnak meg van a jogsija anyáéknak meg lett egy kocsija mivel elegünk lett abból hogy mindig taxit kell hívnunk ha messzebb távra akarunk menni.Így hát elmentünk anyuék kocsijával de előtte szóltunk nekik erről.Egy idő múlva meg is érkeztünk egy nagy boltba majd leparkolt Jimmy és bementünk a boltba.Először a pólókhoz mentünk.Mindenkinek vettünk egy pólót.Liamnek egy I hate spoons feliratú pólót ami azt jelenti hogy Utálom a kanalakat,Zayn-nek is egy vicces feliratú pólót vettünk,Louis-nak is egy vicces pólót vettünk de neki nem sok rajta a felirat,a Harry-é is elég vicces pólót,Niall-nak pedig egy vicces I love Hamburger-es pólót vettünk.Mikor a pólókkal bégeztünk elmentünk venni nekem álruhát.Vettünk egy férfi kalapot,egy bajuszos szemüveges orros állarcot.Azt mondta a bátyus hogy majd öltözéket ő ad.Majd elmentünk tovább vásárolni az ajándékokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése