2013. augusztus 7., szerda

3.fejezet:Találkozás,Meglepetés

'-Bocs hogy csak most írom ezt a részt,de most jöttem 3 napja vissza az 1 hetes táborból.-'



ism.:"Majd elmentünk tovább vásárolni az ajándékokat."


Elmentünk elsőnek Liam nak venni ajándékot.Neki egy plüss teknőst és egy Toy Story 3 DVD-t vettünk,Zayn-nek egy kettő az egyben fésűt vettünk és egy Harry Potter ,Louis-nak egy kitömött galambot és egy fingópárnát,Harry-nek meg majd az egyik kiscicámat adom oda és neki vettünk egy fiús macskanyakörvet mivel fiú a cica,Niall-nak meg vettünk egy hamburger kulcstartót.Így megvásároltunk mindent és mentünk a pénztárhoz.Ott kifizettünk mindent és bepakoltunk a szatyrokba majd azokat betettük a kocsiba.Bátyusom hazavezetett minket és mikor a háznál voltunk ő leparkolt és kipakoltunk a kocsiból.Gyors beszaladtunk vele a házba és ott pedig kipakoltunk a szatyrokból.Előkerestük a szalagokat meg a csomagoló papírokat otthon.Mikor megtaláltuk őket elkezdtük becsomagolni az ajándékokat.Ezután kimentem az egyik macskánkért Harry-nek.A macskát vittem be és ráadtam a nyakörvet.Majd a Louis-nak vett fingópárnát átdekoráltam,átfestettem olyanná mintha egy igazi párna lenne.Utána megsütöttem Niall sütiét.Aztán meg én átöltöztem.Miután átöltöztem még megnéztük és megbeszéltük hogy minden rendben van,helyén van.megvan és mikor láttuk hogy minden rendben akkor kezdődött az akció.Én felvettem a kezembe az ajándékokat és eltettem őket a ház jobb oldalára.Én meg még egy kicsit arrébb sétáltam.Majd mikor azt gondoltam hogy elég a távolság és nem veszik észre hogy ki vagyok akkor elindultam az előttünk lévő ház felé ott ahol jöttem.Mikor a házunk jobb oldalához értem akkor felvettem az ajándékokat a kezembe és már mentem is az előttünk lévő ház felé.Mikor az ajtó elé értem akkor becsengettem.Kettőt csengettem és már nyitották is ki az ajtót.Niall nyitott ajtót.
-Csókolom!-köszönt.Jessz ezek szerint ő bevette hogy egy idős férfi vagyok.Majd elindítottam a hangfelvételt és tátogtam hozzá.
-Szia!A kislányom nagy rajongótok és ő küldi ezeket az ajándékokat nektek.De azt mondta hogy ne nézzétek meg addig míg én el nem megyek innen.-tátogtam a hangfelvételre neki.közben pedig egyre beljebb mentem.
-Jó!És köszönjük.Jöjjön beljebb.Kér valamit inni esetleg?-kérdezte.Amire én csak megráztam a fejem,de csak gyengéden hogy ne essen le rólam az álarc.
-Srácok!-kiabált Niall a többieknek.-Gyertek van egy vendégünk!-erre itt teremtek mindannyian.-Ez a bácsi azért jött mert a lánya nagy rajongónk.És a lánya küldött nekünk ajándékokat,de csak akkor nézhetjük meg őket mikor a bácsi elment.-mondta Niall mikor megérkeztek a srácok.
-Csókolom!-köszöntek egyszerre Niall-en kívül mindegyik srác.
-És hogy hívják a lányát ha szabad kérdeznem?-kérdezte Louis.Ez az a várt kérdés amire úgy vártam.
-Amy Candy Palmer.-válaszoltam a rendes lányos hangnememben amin mindenki meglepődött.
-De hát....maga....-dadogott Zayn.
-Amyyyy!!!-kiabált végre Harry az örömtől és nekem szaladt majd megölelt.Eddig gondolom le volt sokkolva.Erre a többiek csodálkozva néztek Harry-re.
-Mi van?-mondta értetlenkedve Liam.
-Ki ő?És honnan és mered őt Harry?-mondta Louis.
-Ő az a lány aki az előttünk lévő házban lakik és mondtam hogy át fog jönni.-mondta a többieknek Harry immár kibontakozva az ölelésből.Én meg e közben levettem az álruhámat de még a sapi rajtam volt így nem látták meg még a hajamat..
-Ja hogy ő az.-mondta Zayn.
-Igen.-mondta Harry.
-Jó nagy mókamester vagy.Még engem is átvertél.Úgy látom jól ki fogunk jönni.-mondta Louis.
-Köszi és én is remélem.És remélem hogy a többiekkel is jól ki fogok majd jönni.-mondtam.
-Hát jó kezdet.-mondta Niall.-Elég jó humorod van neked is úgy mint nekünk.-majd levettem a kalapomat is és kibontottam a hajamat.
-Jé nézzétek.-mutatott Louis rám és Harry-re.-Tök egyforma a fejük csak az egyik fiú a másik lány.Aszemük ugyanolyan zöld,mindkettőnek göndör barna haja van.És mind a kettő cuki pofijú.-mondta Louis amit én már előbb észrevettem az utolsó közös tulajdonságon kívül.Mikor azt mondta akkor fel is kuncogtam.A többiek is elkezdtek engem és Harry-t nézni.
-Jé tényleg!-mindta Zayn.
-Igen.Tényleg-mondta Liam kissé gondolkodva.
-Hm.-csak ennyit mondott Niall.
-Na jó hát menjünk nézzük meg az ajándékaitokat és közben elmondok minden közös tulajdonságot veletek és velem kapcsolatban.-mondtam.-DE!-hangsúlyoztam ki-előtte van még egy meglepim.-erre a szóra valaki kopogtatott az ajtón.
-Várja tok én majd nyitom de ti is gyertek.-mondtam.Ők nem szóltak semmit csak bólintottak és jöttek utánam.Majd mikor oda értünk az ajtóhoz a kilincset megfogtam.
-Ő itt a bátyám Jimmy Hanry Palmer!-mondtam és amikor anevét mondtam kinyitottam neki az ajtót.
-Sziasztok!-mondta a bátyusom.
-Helo!-köszönt vissza az 1D.
-Ő is a rajongótok és ő segített a hangfelvételbe az átverésetekhez.-mondtam ezzel bemutatva a bátyámat.
-Óh hát is benne volt?-kérdezte és mondta egyszerre Louis.
-Igen de az egész az ő kis okos ötlete volt.-mondta a bátyusom.
-Gyere beljebb bátyus.-mondtam Jammy-nek.
-De kedvesen és szépen beszéltek egymáshoz.-mondta Liam.
-Még szép hisz testvérek vagyunk.-mondtam.
-Igen.Jó mi is szoktunk összekapni kisebb dolgokon de nagyon nagyon ritkán.Mi nem vagyunk az a veszekedő testvérpár fajta típus.-mondta Jimmy az igazat.
-Hát igen ez nagyon jó.Így is kell ezt.-mondta Zayn.
-Na jó mennyünk és bontsátok ki az ajándékaitokat.-mondtam.
-Ja tényleg hisz elment az az idős férfi.-mondta Louis.
-Hát igen.-kuncogtam-Ha úgy vesszük.Na de mennyünk.-mondtam és erre oda sétáltunk az ajándékokhoz.
-Szerintem majd felismeritek hogy melyik kié.-mondtam.
-Hát igen az már biztos.-mondta a batyus.
-Oh,ez a tiéd Liam.-mondta Louis a plüss tekit tartva a kezében.
-Ohhh de jóóó!Kösziii!-mondta Liam nekem és a bátyusomnak.
-Ez meg itt a tiéd Louis.-mondta biztosra Zayn.
-Júúúúj de jóóó!Köszike!-köszönte meg Louis-Tegnap Harry kiejtette a kezéből a lépcső legfelső fokán és legurult Kevin így kitörte a nyarát.És most van egy másik Kevinem.-mondta boldogan és mosolyogva Louis.
-Bocsii.-mondta bűnbánóan Harry-ez azt hiszem a tiéd Niall.-lebegtette a hamburger kulcstartót.
-Köszi.-mondta Niall.
-Ez tényleg hozzád illik.-mondta Harry Niall-nek.
-Ohh és itt van még valami Niall-nak.Gyere csak Niall.-mondta Louis a sütit fogva.
-Húúú,nyámiiiii!Kösziii!!-mondta nekem Niall.
-Én sütöttem remélem ízleni fog.-mondtam.
-Zayn!Ez a tiéd.-mondta Harry a fésűt fogva.
-Ez meg a tiéd Liam.-mondta Louis a kezében tartva a Toy Story3 DVD-t.
-Úúúúú,de jóó!Köszi!Már csak ez a része nem volt meg.-mondta nekem Liam.
-Ez az enyém?-kérdezte Harry a kezében a macskával.
-Igen.És szívesen.-mondtam.
-Ohh,kösziii!-mondta és megölelt.
-És mi lesz a neve?Mivel fiú valami fiú nevet adj neki.-mondtam.
-Hát mivel te lány vagy ezért nem tudom a te nevedet rá adni így a bátyádét fogom és a macska neve Hanry lesz.-mondta.
-Okés.Harrynek Hanry macskája van.-mondtam nevetve mire ő is kicsit felnevetett.
-Igen-mondta.
-Ez a tiéd Zayn szerintem.-mondta Liam a kezében a könyvvel.
-Köszi Amy.-mondta Zayn.-És köszi Jimmy.
-Szívesen.-mondtuk én és a bátyám.
-Oh és ez az enyém?-kérdezte Louis a fingópárnát fogva a kezében ami az én átalakításomnak köszönhetően úgy nézett ki mint egy rendes kispárna.
-Igen.Hogy ha a földön alszol mert úgy felidegesítetted a fiúkat akkor kényelmesebb legyen.-mondtam a hazugságot viccbe költve.
-Oh köszi.-mondta-Meg is nézem hogy milyen puha.-mondta az én várt mondatomat.és végre ráült és a párna pedig fingó hangot adott ki.Mi pedig csak nevettünk.Még ő is nevetett.
-Oh..Fú..fúúj...mi..mi..milyet..fingottál.-mondtam akadozva a nevetéstől és közbe lengettem a kezemet mintha tényleg büdi lenne.Majd mikor befejeztük a röhögést akkor Niall megszólalt.
-Te tényleg egy nagyon vicces ember vagy és közénk való vagy.-mondta.
-Köszi.-mondtam mosolyogva.
-Hát ezt nem hiszem el és még ezt is bevettem.Mostmár jobban kell veled vigyáznom.-mondta Louis egy kissé nevetve.
-Amúgy én ezt ajándéknak is szántam meg bíztam benne hogy ki fogod próbálni.-mondtam Louis-nak.Majd oda mentem hozzá és a fülébe súgtam egy mondtot.
-Remélem te is sokszor használod majd és hasznát fogod venni.súgtam Louis-nak.
-Az már egyszer biztos.-súgta vissza.
-Na jól van most pedig nézzünk szerintem egy horrort.Benne vagytok?-kérdeztem tőlük.
-Igen.-mondta az 1D meg a tesókám is.
-Akkor gyertek válasszunk filmet.-mondta Zayn.
-Én meg addig csinálok popcornt.-mondta Niall.
-Niall!-kiabáltam utána amire meg is állt.-Nekem csipszet hozzál ha lehet mert a popcorntól mindig fulladozok.-mondtam.
-Okés.-mondta és tovább ment a konyhába.-Milyen ízű legyen a popcorn srácok?-kérdezte Niall immár a konyhából.
-Sajtos.-kiabálták vissza a fiúk.
-És a csipsz hölgyem?-erre kuncogott egyet ahogy én is.
-Kérem szépen hagymás.-mondtam.-Uram.-folytattam pár másodperc után és erre megint kuncogtunk.
-Fiúk mit szólnátok az Alien2-höz?-kérdeztem immár a kb.3. film ajánlatomat.A fiúk már felsoroltak ezen kívül vagy 7-et.
-Okés.-mondták.
-Na végre.-mondtam megkönnyebbülve.Majd Niall jött a popcornnal és a csipszel.
-Tessék.-mondta mindenkinek egyenként mikor oda adogatta a kajákat.
-Akkor kezdődhet.-mondtam majd elindult a film.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése