2013. szeptember 20., péntek

4.fejezet:Lehet stylist leszek?




ism.:"-Akkor kezdődhet.-mondtam majd elindult a film."


A film közben mikor féltem akkor a mellettem üllő bátyámat öleltem meg.Egyszer megint egy félelmetes rész következett én meg irányt tévesztve véletlen a másik mellettem lévő embert öleltem meg.Majd mikor észrevettem hogy ez nem a sokat ölelgetett bátyám mert neki nem ilyen a testalkata akkor felnéztem arra az emberre és gyorsan elengedtem őt.Majd ő rám nézett.Harry volt az.Szégyeltem magam.
-Bocsi rossz irányba fordultam.-mondtam neki halkan hogy csak ő hallja.
-Semmi baj.-mosolygott rám.Én meg vissza fordultam és megint a filmet néztem.
Ez után a félelmetes részeknél mindig a bátyámat öleltem meg.
-Hát ez jó volt.De láttam ám Amy hogy sokszor féltél.-mondta Louis.
-Hát igen.De amint láttom Niall meg a kaja zabálásba temette a félelmét ugyan is egy morzsa sem maradt az előtte lévő tálban.-mondtam mire mindenki felnevetett.
-Hát igen.Tényleg féltem egy kicsit.-mondta Niall miután befejeztük a röhögést.
-Na de a többiek se menősködjenek mert nem hiszem el hogy nem féltetek.Na srácok ki hogy vezette le a félelmét?Ökölbe szorított kéz?Zongorázás az ujjakkal?Dobolás a lábakkal?Köröm rágás?Comb szorítgatás?
-Honnan tudtad?-mondták egyszerre a fiúk.
-Hát...ezt szokták csinálni mikor félnek vagy idegesek az emberek.
-Amúgy igaza van.Én mikor féltem akkor vagy valamelyikőtökre néztem hogy mi vicceset csináltok csak hogy ne a képernyőt nézzem vagy ökölbe szorítottam a kezem.-mondta Harry.
-Én meg olyankor a lábammal doboltam vagy dudoltam magamban egy szép számot.-mondta Liam.
-Én meg olyankor a combomat marcangoltam vagy a szám szélét harabdáltam.-mondta Zayn.
-Én meg mikor féltem akkor az ujjaimmal zongoráztam vagy a szorongattam egyik kezemmel a másikat.-mondta Louis.
-Hát igen ezek szoktak lenni az átlagos tünetek a félés szindrómában.Ami elég gyakori betegség.-mondtam mire mindenki felnevetett.-Na jól van srácok már későre jár és nekem haza kell mennem.De ha holnap ráértek akkor gyertek át hozzánk délután olyan 1-re.-mondtam miután kinevetgéltük magunkat.
-Hát persze csak nyugodtan menj.És holnap ráérünk majd megyünk.-mondta Liam.És eközben kisétáltunk mindannyian az előszobába.
-Okés akkor várunk titeket.-mondtam miközben az ajtóhoz mentem.-Sziasztok srácok!Jó éjt mondom mikor nyitom ki az ajtót.
-Sziasztok jó éjt.-köszön el tőlük a bátyám is.
-Sziasztok.És nektek is jó éjszakát.-mondták az 1D srácok.
Ezek után mi a bátyussal e köszöntünk a szüleinknek és megvacsoráztunk.Én meg közben elmeséltem nekik hogy megbarátkoztunk az előttünk lakókkal aminek örült is anyu és apu.Majd a vacsora után mindenki mindenkinek jó éjszakát kívánt és felment mindenki a saját szobájába ahol egyből elaludtam mihest befeküdtem az ágyamba.

*Harry szemszöge*
-'mikor filmet néztek'-
Elkezdtük nézni a filmet.Mikor féltem egy kicsit akkor legtöbször a gyönyörű Amy-re néztem.Olyan a kinézete mintha magamat látnál lányként.Már mikor először megláttam már akkor megtetszett.Mikor egyszer csak megölelt engem a film közben akkor meglepődtem de nem szóltam semmit mert jól esett.Majd bocsánatot kért mikor észrevette hogy nem a bátyát ölelgeti hanem engem.Olyan cuki volt mikor elszégyelte magát hogy mosolyogva,boldogan válaszoltam a bocsánat kérésére.Utána már nem tévesztett irányt így mindig bátyát ölelgette.A film végekor haza akart menni mikre kicsit szomorú lettem de mikor mondta az ajánlatát miszerint mennyünk el holnap hozzájuk akkor vissza jött a jó kedvem.Mikor elment a bátyával haza akkor még a srácokkal elköszöntünk tőlük majd mi is egymásnak 'Jó éjt!' kívántunk és felmentünk a szobánkba.Én lezuhanyoztam majd felvettem boxert befeküdtem az ágyamba és már aludtam is.Szépet álmodtam ugyanis Amy-vel álmodtam.Azt álmodtam hogy -ő ott üldögél egy fa alatt és rá süt a napfény mikor én oda megyek hozzá akkor meg felém néz és feláll.
-Szia!-mondja nekem és elmosolyodik.
-Szia!-köszöntem neki vissza és nekem pedig még nagyobb mosoly lesz az arcomon.Majd átölelem jó szorosan.Sokáig öleltük egymást de egyszer csak gyengéden szétváltunk egymástól.Majd egymás szemébe néztünk és mind a ketten elmélyültünk egymás tekintetébe.Egyszer csak megszólal a What's make you beatifule dal és mi pedig el kezdünk táncolni.Sötétedni kezd egy idő múlva mire felszólal az Up al night mi meg megint elkezdünk táncolni de immár külön.Ekkor elkezd tőlem távolodni mire én elkezdem szólongatni  hogy jöjjön vissza.De nem jött csak egyre távolodott mikor pedig már nem láttam lerogytam a földre és sírni kezdtem.Erre megszólalt az ő hangja hogy:'Ne sírj.' éN felkapom a fejem de nincs ott senki csak az égből hull le valami.És ekkor kivilágosult minden mert a nap kisütött.A tárgy bele hullot a kitártott kezeimbe.Egy medállos nyaklánc volt.Kinyithatós,szív alakú,képes medáll volt.Mikor kinyitottam akkor én és ő voltunk rajta ölelkezve és mosolyogva.-és itt véget is ért az álmom.többre nem emlékszem.Vajon ez az állom mit jelenthet.Lehet hogy ez egy jel?Vagy egy tettre késztetés?Netán a jövő?..ááá dehogy is Styles ne álmodozz és nem mondj hülyeségeket.Majd ekkor megráztam a fejem hogy kimenjenek a fejemből a gondolatok.Így felébredtem és ittam egy kis vizet az ágy melletti szekrényen lévő pohár vízből majd visszaaludtam.

*Amy szemszöge*

Reggel az ébresztő órámra  keltem fel..Ugyan is be kellet tegnap állítanom Fél 7 -re hogy ma reggel hamar felébredjek mert anya el akar vinni valahova csak azt nem mondta meg hogy hova.Így lenyomtam az ébresztő órámat és kikászálódtam nagy nehezen az ágyból.A ruhásszekrényem elé álltam és ott néztem ki magamnak az az napi ruha összeállításomat.Sok gondolkodás és keresgélés után de megtaláltam a megfelelő ruhaösszeállítást.Majd bementem vele a fürdőszobába és letusoltam,megtörölköztem,felöltöztem,fogat mostam és végül megmosakodtam.Miután mind ezzel kész lettem akkor lementem a konyhába reggelizni.Mikor leértem a konyhába megláttam anyát és köszöntem neki.
-Jó reggelt!-köszöntem halkan anyunak mert apa és a bátyusom még alszik.
-Jó reggelt kicsim.-mondta ő is halkan.
-Mond csak hova megyünk.Most már kérlek áruld el úgy is mindjárt indulunk.-mondtam könyörögve anyunak.
-Jól van.Elviszlek a munkahelyemre és ott kipróbálhatod magadat stylest ként.Ha jó lesz a ruhaösszeállításod akkor felveszlek magam mellé mert én elég nagy rangsúlyú vagyok ott és neked pedig még nincs munkád,érzéked is van hozzá meg úgy tudom hogy szeretsz is és szerettél volna is ilyet csinálni.Most is a lehetőség.-mondta és msolyogott közbe.Én meg el sem hittem amit mondott ugyan is én mindig is stylest akartam lenni.De most majd bele kell adnom apait-anyait hogy jól sikerüljön.Boldog,felfrissült és felszabadult lettem ettől a hírtől.
-Úúúr isteeen anyuuu-mondtam hallkan de már alig tudtam vissza fojtani hogy ne sikítsak.És jó erősen megöleltem mire ő is vissza ölelt.-Köszönöm.Nagyon nagyon szépen köszönöm.-mondtam neki.
-Nincs mit drágám.És hát amúgy a mostani ruházatod is bizonyítja hogy igazam volt.Gyönyörű vagy drágám.-mondta nekem.
-Köszönöm anyu.-válaszoltam neki.
-Na de most gyorsan készülődjünk meg reggelizzünk mert nemsoká mennünk kell.-mondta.
-Jó.-mondom.-Mi a reggeli?-kérdeztem tőle.Már éhes voltam.
-Rántotta szalámival,paradicsommal és paprikával.-mondta majd ha jól láttam akkor a reggelit tette éppen a tányérokra-Ja és neked dupla adag mert tudom hogy reggel kétszer olyan éhes vagy mint  általában.-mondta egy kis szünet után.És tényleg igaza volt.Majd lerakta nekünk a két tányér reggelit és leült mellém.Így reggeliztünk meg.Mondtam hogy kéne nekik hagyni egy üzenetet amit anya helyeselt és írt egy kis cetlire nekik üzenetet amiben ez állt:
   Drága Brain és Jimmykém 
Jó reggelt nektek!Én Alice és Amy elmentünk a munkahelyemre meg shoppingolunk majd még egy kicsit. Kb.10-11 óra között/körül itthon vagyunk.A reggeli ott van a kinyithatós szekrényben bal oldalt.A hűtőben meg van még egy fagyasztott pizza is és ha éhesek vagytok akkor csak meg kell melegítenetek.
Puszi Alice(anya) és Amy(hugi).
Majd a levél írás után már a indultunk is a garázsba ahol ott volt az autó.Beszálltunk a kocsiba én meg el kezdtem faggatni anyát hogy kit vagy kiket fogok most majd stylist-olni de nem felelt.
-De anyu kérleeeek.Lécciiiiii mond el.-könyörögtem vagy tizedjére.
-nem meglepetés lesz és kész.De ha nem fejezed be a könyörgést akkor el sem viszlek oda.-fenyegetőzött.Erre én egyből elhallgattam és az út további részében meg sem szólaltam.
-Megérkeztünk.-mondja egyszer csak anya és leparkol.
Egy hatalmas épület volt.Mikor beléptünk az épületbe én csak ámultam és bámultam minden fele.Megmutatta a hatalmas színpadot is ami egy hatalmas stadionban volt.Valami lenyűgöző volt ez az egész.
-Jó akkor most hogy a stylist szobán kívül mindent  megmutattam itt akkor mehetünk is oda és maegláthatod azokat a sztárokat akiket stylist-olni fogsz.-mondta és elindul egy irányba.Én meg csak izgatottan követtem őt.Majd egyszer csak megálltunk egy ajtó előtt amire az volt írva hogy : Stylist szoba . Így egyértelmű volt hogy megérkeztünk.Én szaporábban vetettem a levegőt annyira izgultam.De ezt anya is észrevette.
-Nyugi kicsim.Vegyél mély levegőket.Be.......és ki......be........ki.-mondtam és csináltam azt amit mondott és mutatott.-Jól van.Mehetünk?-kérdezte mikor látta hogy már lenyugodtam nagyjából.Én válaszként meg csak bólintgattam.Erre kinyitotta az ajtót és beléptünk rajta.Mikor megláttam hogy kik állnak előttem elállt a lélegzetem és nem hittem a szememnek.
-Úr isten.-mondtam mire a srácok felkapták a fejüket és rám néztek és egyből észrevettek.
-Amyyyy-kiabűlt Louis,oda szaladt hozzám és átölelt.
-Louuu-kiabáltam én is.-Niall.-mondtam miután Louis elengedett és kitártam a kezemet amikor a nevet mondtam ő meg oda jött hozzám és megölelt.-Zayn,Liam Harry.-mondtam mikor láttam hogy jönnek sorba és így csoport ölelést tartottunk.-És mégegyszer Louis.-mondtam mikor oda jött ő is mert nem akart kimaradni ebből.Erre a mondatomra mindenki felnevetett.Majd egy idő után kibontakoztunk az ölelésből.
-Hát ti ismeritek egymást?-kérdezte anya meglepődötten.
-Igen.Tudod anya ők azok előttünk laknak és átmentem tegnap hozzájuk.-mondtam.
-Ja.-mondta anya megértően.
-Várjunk csak és te miért vagy itt.-kérdezte tőlem Liam.
-Mert anya most tesztel stlyist ként.És ha jól csinálom akkor én leszek a stylist-etek.-mondtam nagy örömmel a hírt.
-Úr istenem de jóó.-mondta vidáman Louis.
-Ja,szupi.-monda szintén vidáman Niall.
-De jóó-monndta egyszerre Liam és Harry.
-Király!-mondta Zayn.És mindannyian vidáman még egyszer megöleltek.
-Na jól van ölelgessétek még egymást egy kicsit de fél óra múlva legyetek átöltözve és egyben felöltözve.-mondta anya és kiment az ajtón.Hát igen mindannyian félmeztelen voltak de az örömtől észre sem vettem annyira.Így mikor azt mondta hogy legyenek felöltözve is akkor egy kicsit mind megszégyeltük magunkat.Majd elengedtük egymást.Amúgy jól néznek ki így is.-Nem Amy nem ne gondolj ilyenekre csináld amit kell dolgozz.Majd odasétáltam a szekrényük elé.
-Na nézzük miből élünk.-mondtam és nézegetni meg kutakodni kezdtem a szekrényben.Majd egy kis gondolkodás és kutakodás után megtaláltam nekik a ruhákat.Laza de még is stílusos.Oda adtam mindenkinek a ruháját ők meg elmentek az öltözőfülkékbe és ott öltöztek.
-Ömm,figyi..Amy....-és kijött Harry a pólót tartva a kezében maga előtt.-Ez nem gondolod hogy túl kicsi?-mondja mi közben magához méregeti és úgy nézegeti magát majd a kérdés végénél felém fordul.
-Ja de bocsi.Várj adok egy nagyobbat.-mondom majd turkálni kezdek a szekrényben.És pár pillanat alatt meg is találom.-Ez talán jó lesz.Nézd ez nagyobb egy kicsivel.-mondom miközben hozzá mérem a még mindig maga elé tartott pólóhoz.
-Köszi.-mondja majd vissza megy az öltözőfülkéjébe.
Majd egyszer csak ki jönnek az öltözőfülkéből a fiúk.
-Na kinek csináljam meg a haját?Nyugi értek hozzá.Mindig én csinálom meg az én és bátyám haját is.
-Ez esetben nekem.-mondta Zayn.
-Majd nekem is lécci.-mondta Louis.
-Meg nekem ha már így felajánlottad.-mondta Niall.
-Na és nektek?-nézek Liamra és Harryre -Nektek ne állítsam be a hajatokat?-kérdeztem mert már csak ők nem kértek meg arra.
-Nem nekem rendben van így.-mondta Harry mosolyogva.
-Nekem is jó így ahogy van.-mondta Liam.
-Okés srácok akkor szép sorjában először is gyere Zayn-mondtam a sorrendet a jelentkezésük alapján.
Majd odamentünk a sminkasztalhoz ahol volt tükör.Pár perc alatt készen is lettem Zaynnel.
-Köszi.Nagy jó lett.-mondta Zayn.
-Akkor most én jövök!-mondja Louis.
-Gyere szupermen.-mondom mire mindenki felnevetett.Louis meg úgy csinált mintha repülne és széttárja karjait úgy jön oda hozzám.
-Szálj le a földre szupermen és ülj le.-mondtam mire megint mindenki felnevet.Majd Louis beüllt a székbe.Aztán pedig elkezdtem megcsinálni a haját.Ő is készlet pár perc alatt.De az ő haján több ideig dolgoztam.
-Kösz.Te elmehetnél akár fodrásznak is.Olyan ügyes vagy mint Zayn.Bennetek egy fodrász veszett el.-mondta Louis.Én és Zayn erre csal elvigyorodunk és egymásra nézünk.A többiek meg kicsit nevetnek Louis beszólásán.
-Na jó!Jöhet a haspók is.-mondom mikor és befejezték volna a nevetést de ettől a mondatomtól megint felröhögtek.
-Na jó elég a vicc és röhögés délutánból vagyis délelőtből.Gyere Niall csináljam meg neked is a hajad aztán szerintem nem soká már jelenésetek lesz.-mondom a srácoknak mire elkomolyodnak és Niall pedig beüll a székbe az ő haja volt kész a leghamarabb.
-Köszi.-mondta Niall mikor már végeztem a hajával.
-Nincs mit.-mondtam neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése